یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مدير کل دفتر نظارت بر سرويس‌ها تاکيد کرد:

برخورد با شرکت‌هاي IT فاقد توافق‌نامه‌ي سطح خدمات

اصغريان

دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸:۰۰


مدير کل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات ارتباطات تاکيد کرد: ارائه‌ي خدمات شرکت‌هايي که در حوزه‌ي فن‌آوري اطلاعات پروانه دارند، اگر فاقد توافق‌نامه‌ي سطح خدمات (SLA) باشند، در مرحله‌ي اول متوقف شده و اگر موضوع ادامه يابد، فعاليت‌هايشان معلق مي‌شود.

عليرضا اصغريان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار کرد: سيستم بازرسي ما مشغول بررسي است و با فعاليت شرکت‌هايي که خدماتشان فاقد SLA است، مطابق قانون برخورد مي‌کند.

وي گفت: اپراتورها بايد خسارت مندرج در SLA را به مشتريان خود بپردازند و خسارت را از اپراتور بالادستي خود مطالبه کنند.

اصغريان افزود: هيچ اپراتوري مجاز نيست به بهانه بروز اشکال و يا اخذ نکردن خسارت از اپراتور بالا دستي خود، از پرداخت خسارت به مشتريانش خودداري کند.

او با اشاره به اهميت اجراي مصوبه 90 کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات درباره ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه سطح خدمات (SLA) خدمات ارتباطات داده‌ها گفت: کليه اپراتورها به مبادله توافقتنامه سطح خدمات ملزم هستند و درصورت کاهش سطوح و شاخص‌هاي تعيين شده اپراتورها موظفند مطابق جداول تعيين شده در اين مصوبه نسبت به محاسبه و جبران خسارت مشتريان اقدام کنند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو